Gjest Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Heisann.... Da falt valget på ett sett med M5-style felger i 20" med dekk inkludert.. Dekkene er Nexen, men de får vel funke en sommer... Dim: 245-35-20 foran og 285-30-20 bak.. Felgene er 8.5" foran og 9.5" bak... ET på felgene er 20.. Nå har jeg allerede fått betalt via paypal, og skal bruke jetcarrier videre over til Norge, sjøfrakt selvfølgelig.. Har nå sendt epost til selger slik at jeg får nok info til å booke sjøfrakt... Går visstnok en båt over den 1.mars, og jeg lurer også på hvor lang tid jeg kan forvente før de ligger og venter på meg i Tistedal.. For jeg tar nok turen selv og henter de der... Håper på innspill i forhold til praktisk ting i slike handler, såvel som erfaringer.. For det er første gang jeg handler og bruker jetcarrier.. Det blir spennende å evt se hvor smertefritt en slik handel blir... De skal vel fylle greit opp, men må vel senke snuten litt ja... Iallefall etter det jeg har fått info om... Ellers så håper jeg dere får en fin lørdags kveld... Hilsen en som er spent og fornøyd hittil
Jan Tore Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Gratulerer med nye felger! Veldig pene på E61. Personlig har jeg ikke brukt jetcarrier før, men så lenge selger følger opp, og får de sendt av gårde, burde det ikke ta spesielt lang tid før de er i Norge.
Gjest Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Takker... Ja, tror det kan bli bra... Hadde bestemt meg for ikke kantfelger denne gangen...
[Martin] Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Jetcarrier er helt konge. Jeg har fått sendt et par felger med sjøfrakt tidligere, men husker dessverre ikke hvor lang tid det tok. en drøy måned kanskje? Å hente felgene i Tistedal er heller ikke noe problem, men er du sikker på at det lønner seg økonomisk i forhold til å få sendt dem? Vi snakker en strekning på 73 mil fra deg til Tistedal. Å få sendt koster vel ikke så mye? Jeg fikk pris på under tusenlappen for frakt av fire felger fra Bergen til Tistedal, og da skal det holde hardt at det lønner seg å kjøre i stedet for å få det sendt..
Gjest Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Det er ikke sikkert det koster så veldig mye, men er jevnlig i Oslo og besøker familie.. Så da kan en jo kombinere det med ett par harry-turer og fylle opp kvota og vel så det med snus og rødvin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå