Aunli Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Etter å ha vært på storservice med x5`n så har bilen blitt "syk". Verkstedet tok tilbake bilen å dei sa at dieselpumpa var def. (Noe som eg tviler på). Dei skifta pumpa og sa bilen vart ok. Eg henta bilen å kjørte. Kom oppi gate så kjente eg at det framdeles ikke var noe kraft i bilen. Snudde å kjørte tilbake til verkstedet. Da sa dem at det måtta være girkassa som var def.. No er det nok sa eg. Feilen kommer fram når motoren er kald. Kjører en stund (ca 30 min) å stoper og starter den igjen så er bilen god som ny!. Noen som har noen forslag?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 har bilen godt langt? er vanskelig og gi en diagnose på dette uten og hvite hva slags feilminner du har! har du utskrift fra verksted besøke? kan være turbo, lmm, dyser, inlinepumpe, converter, automat kasse.. katti i 2005 blei bilen registert? tenke på garanti så frems bilen ikke er import? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå