mariusea Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 har satt inn en m50 motor i min e34 fra -88. visste at ledningsnettet ikke passa, så kjøpte komplett motor med ledningsnett, dette har je skifta nå, men ser at kontaktene ikke passer overens, den som går i fra bilens ledningsnett, å til motoren sitt, er denne runde koppen som er like ved sikringsboksen. hva har dere som har gjort det samma gjort med dette? har dere kutta å skjøta det sammen? er det noe jeg må legge opp nye ledninger på? å hva mer prb kan jeg møte på som jeg burde vite om? håper jeg kan få noen svar på dette. evt om det er noen i hamar området som har peiling på dette, som kunne kommet å hjelpa meg, så hadde det vært snilt?
Fliid Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Bytt pluggen på billedningsnettet. Denne får du fra BMW. Koster ikke stort
mariusea Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Skrevet Februar 21, 2010 så je skal bytte den som går fra sikringsboksen? får jeg bestilt sånt på gs?
Fliid Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Ja, bare husk å bestill kontakter også. Det er slike man presser på kabelen. Bestill for alt fra 0.75mm2 til 2.5mm2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå