Torminator Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Skulle skifte håndbrekkmansjett i dag. Etter å ha skrudd av trykknappen, dratt av håndtaket og byttet mansjetten satte jeg på igjen det jeg tok av. Men da virket plutselig ikke "returen" på knappen. Den spretter ikke ut igjen, og låser dermed heller ikke brekket. Hva kan dette komme av? Så ikke at det spratt ut noen fjær eller noe når jeg tok det av... Hvis jeg drar den ut igjen selv så låser den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Hmm.., trenger ikke gjøre noe med trykknappen for å få løs håndtak og mansjett.. Usikker på hvordan det funker.., men får du ikke fiksa det, så har jeg komplett brekk håndtak liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2010 Fant ut det jeg også. ETTER at jeg hadde skrudd av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Sikkert sett på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2010 Har sett på den ja. Ser ut som jeg mangler den fjæra, men skjønner ikke hvordan og hvor den kan ha kommet bort. Passet på da jeg skrudde opp også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Den fjøyra kan sprette ut, den ligge nokk i bilen under setet eller nokke...er bra størrelse på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå