Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min fetter i danmark har for salg en tysker uten avgifter. komplett bil rullet 175000km støken etter som han sier. Komplett bil utenom interiør. dash står i og alcantara tak med soltak er i men resten av interiøret har han brukt. Kom Med bud her så videresender jeg til han. om bilen kjøpes må den hentes i købenby hos han ivertfall:) bilder kommer en av dagene. Hva kan forventes å få for noe sånt? Kom med bud

Mvh Matsn

Skrevet

motor 20 000km 168000 komplett eksos 8000kr og bakstilling 10000 Han har solgt hele kaross med alle deler. dette var det eneste han hadde igjen desverre

ommm4xoivigayyem8be0.jpg

em39aogo38vujdslq3lu.jpg

adgx39w7gc71438mctmp.jpg

Skrevet

hadde en kamerat som bestilte seg gir kasse fra danmark og den fikk han levert på døren for 3 tusen altså 3tusen var kasse pluss frakt. men jeg er usikker på hva det koster men kan evt høre med min fetter om han kan sjekke det opp. men da må jeg vite hvor i norge den evt skal.

Skrevet
hadde en kamerat som bestilte seg gir kasse fra danmark og den fikk han levert på døren for 3 tusen altså 3tusen var kasse pluss frakt. men jeg er usikker på hva det koster men kan evt høre med min fetter om han kan sjekke det opp. men da må jeg vite hvor i norge den evt skal.

Ok, kan du sjekke opp med frakt til 6900 Florø?

Skrevet
motor 20 000km 168000 komplett eksos 8000kr og bakstilling 10000 Han har solgt hele kaross med alle deler. dette var det eneste han hadde igjen desverre

ommm4xoivigayyem8be0.jpg

em39aogo38vujdslq3lu.jpg

adgx39w7gc71438mctmp.jpg

mener du virkeli 168.000kr for motor? :?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...