Clerion Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Slettes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 med norsk meny eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 Med Norsk meny ja, om det ikke er det er det nå fullt mulig å oppgradere til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 Vært på Expert å levert tlf i dag, kom til å gå fort å få ny sa han, TYDELIG fukt-skade Følger også med en billader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2010 Buuump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2010 Hump my bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2010 Hepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 Er du interessert i og bytte den mot noen slitne felger jeg har stående som passer E39, eller en 2x10" Proson basskasse jeg ikke har bruk for lenger? ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2010 Artigkar ;D Har selv den kassa faktisk Men med to vegas bassere i, spiller som faen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2010 Jadagitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Vært på Expert å levert tlf i dag, kom til å gå fort å få ny sa han, TYDELIG fukt-skade Følger også med ekstra lader, batteri, ørepropper og alt utstyret til tif da jeg kun leverte selve telefonen. Følger også med en billader. Da jeg fikk ny tlf på forsikringa fikk jeg bare utlevert selve telefonen, ikke resten av utstyret.. Forøvrig en kjempetelefon du selger her! Fungerer veldig bra, absolutt til å annbefale til alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 Trodde jeg fikk ny pakke jeg. Nuvel. Takk for informasjonen Da endrer jeg annonsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Jeg fikk ny hos telebutikken, ikke sikkert det er samme opplegg overalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå