maartn Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Hei Har begynt å demontere m3 speilene nå, og sitter igjen med el-motoren til speilene som ikke er mulig å ta ut siden den henger fast i kabelen. Burde ikke jeg fått ut denne, så den ikke henger og slenger når det skal lakkeres? Hva har dere andre gjort når dere har sendt inn / lakkert speil? Ny m-tech plast, skal vel ikke gjøres noe med. Speilene er brukt, så de tenkte jeg å våtslipe med 600 papir. (?)
Heen Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Speilene kan jeg ikke svare deg på, men om du skal gjøre noe med m-tech plasten må du jo nesten høre med han som skal lakkere plasten. Legger du fyller og sliper denne med 600 så burde det være et godt utgangspunkt. Men noen lakkerere vil helst gjøre alt selv, andre vil ha det klart for sprøyting.
maartn Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Skrevet Februar 21, 2010 Jess, ordner seg.. m-tech plasten gjøres ikke noe med. Men speila ja, hadde vært greit å fått ut motoren og lakkert skikkelig inni. Men må vel begynne å koble fra kablene osv da.. de sitter med sånne stikkere inn en plugg.. så tror jeg lar det være. Heller maskere motoren godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå