wagon Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 Har en PIONEER AVIC-N1 som jeg ikke bruker lenger som jeg vil selge/bytte i noe.. Pris ved salg: 2.600,-! Kan evt byttes i brukt laptop/macbook, iPhone 3G/S, noe til BMW E60... Spiller´n er i god stand, men er bittelitt treg når skjermen skal inn (ett lite dytt så går den). Er nok bare klemt litt på ramme tenker jeg. Medfølger eske og ALT tilbehør. Spiller av DVD, CD, CDR(W) ++ Har innebygget GPS men er bare med plate for USA, men får du tak i en Europeisk plate så kan du muligens bruke det. Send meg PM eller skriv i tråd om interessant. Info: http://www.crutchfield.com/S-FV2rLQVN3t ... IC-N1.html
wagon Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Skrevet Februar 24, 2010 spiller denne mp3? Spiller MP3 ja, se link lenger opp ang info. Her er ett utdrag: motorized 6.5" touch-screen TFT active-matrix LCD monitor10-character sub displayplays DVDs, DVD-R/RWs, CDs, CD-R/RWs, and MP3 discsGPS navigationtwo map DVDs12 million points of interest64MB internal memoryGPS antennarear camera inputDVD/CD changer controlsatellite radio controls (XM or SIRIUS subscription, tuner, antenna required to receive the satellite radio signal) — service is available only in the lower 48 states, not available in Alaska, Hawaii, or U.S. territoriesaudio/video outputaudio/video input3 sets of preamp outputs3-band parametric EQtri-zone capable22 watts RMS/50 peak x 4 channelsDVD signal-to-noise ratio 97 dBCD signal-to-noise ratio 96 dBFM sensitivity 8 dBf
wagon Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Skrevet Mars 8, 2010 Ingen som har en grei PC eller iPhone liggende som de vil bytte med ? Ellers blir denne go´biten liggende i boden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå