ragua Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Noen som kan svare meg raskt på dette? Driver å bytter clutch på bilen nå og ble veldig usikker på hvilken vei lamellen skal stå. Det er ikke merke på den som viser noe og det fulgte ikke med noe ark som forteller det heller. Dette er en standard LUK clutch. Ikke noe fancy performance clutch. Det eneste jeg la merke til er at det er 2 små pinner som stikker ut på den ene siden og at hullet midt i har lengre gods på ene sida. Har lite lyst å sette sammen igjen etter jobb i dag og finne ut at den sitter feil vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blast Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Er litt usikker, men tipper den bare passer en vei inn mot svinghjulet. Altså den siden med mye gods skal mot girkassa. Virker mest logisk i mine tanker. Vet at det ihvertfall er sånn på Opel... Tror ikke det skal være mulig å sette den på feil vei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Står ikke getriebezeite eller motorzeite?? På m52 skal den siden med mest gods (stikket) stå mot motoren. Høyst sannsynlig er det samme på m50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 Står ikke getriebezeite eller motorzeite?? På m52 skal den siden med mest gods (stikket) stå mot motoren. Høyst sannsynlig er det samme på m50 Nei sto absolutt ingenting på den.. Men har snakket med folka på LUK nå og fikk beskjed om at siden med mest gods skal mot svinghjulet og de 2 pinnene skal stå mot girkassa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå