frengen Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 Heisann! Har kjøpt meg en BMW e39 520i 97mod. 2100000km nå. Når jeg starter den på kalde vinterdager, 0 grader og nedover, starter den helt fint. den går rent i 3 sek, men så begynner den å gå på kun 4 eller 5 sylinderer. den stopper av seg selv etter noen sekunder. jeg må holde opp turtallet for at den ikke skal stoppe. etter at den har stoppet, må jeg file starteren i flere sekunder, før så at en og en sylinder begynner å tenne. akkurat som om den ikke får bensin. etter at tempviseren har passert det blå feltet på måleren, går motoren helt som den skal. Bensinrele er byttet, bensinfilter og tennplugger. har tatt diagnose, men finner ikke ut hva feilen er. den sier det er noe galt med bensinrele. men det er byttet. hva kan dette være?? vær så snill å hjelp meg noen!
Aladdin80 Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 Har en lik bil som gikk på 5sylindre med engang jeg startet den opp når den er kald. Den gikk på alle 6 så fort jeg fikk 12-1300omdreininger. Byttet coil, og alt ok! Kanskje samme feil på din??
pelle123 Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 Kan hjelpe med en dyserens, Forte skal vere bra.
frengen Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Skrevet Mars 8, 2010 kan ikke være noen tempfølere eller noe slikt? virker nesten som om den ikke får nok bensin, i og med at den etter hvert stopper, og jeg må file lenge på starteren før den plutselig kommer igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå