Gå til innhold

M50 B25 -->M52 B28.

Dajusnes
 Share

Anbefalte innlegg

Driver med det samme selv !

har du 325 med stor hardy på kassa kan girkassa og mellomaksling å diff fra 325 brukes . har du liten diff, samt hardy, så vil du trenge ny diff, store mellomakslingen som passer store hardyen på kassa :) . motoren er plug and play bortsett fra at du må finne på noe lurt med startsperra !

jeg har ikke fått satt i motoren min enda da jeg lakker å sveiser rust i motorommet, men jeg kommer til å kjøpre en hjerne som Eirik Viste her på forumet skaffer . der er ews delen i hjernen fjernet slik at det bare er å sette oppi motoren, å skaffe den hjerne, så er det bare å vri på nøkkelen ;) .

om du skal gjøre det uten å kjøpe hjerne er du nødt til å ha ews kittet til motorn, altså chip i nøkkel og ews boks :) . mange som bytter tenningslåsen for å få nøkkelen fra donorbil til å passe, men jeg vil da si det er lettere å ta ut chipen av nøkkelen fra donorbil å montere den i din egen :) .

håper dette hjalp

Joakim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hjerne uten vanos kan dt bli et problem, u må skaffe hjerne med vanos. ;)

han får jo vanos hjerne med den nye motoren ;)

Jeg skal til å bytte i min e39 og har holdt på lenge med å få tak i koblingsskjemaer til ews`n. Kan sende disse når jeg omsider får lagt de inn på pc`n hvis det kan hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...