Dajusnes Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Har en 92 325 coupe uten vanos, og moteren går jo ikke. så vurderer motorbytte til M52 B28 som har stått i en 98 e36 touring. Er det plug and play? eller mye tilpassing og andre deler som må til? Svar og erfaringer motages! Mvh Daniel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Driver med det samme selv ! har du 325 med stor hardy på kassa kan girkassa og mellomaksling å diff fra 325 brukes . har du liten diff, samt hardy, så vil du trenge ny diff, store mellomakslingen som passer store hardyen på kassa . motoren er plug and play bortsett fra at du må finne på noe lurt med startsperra ! jeg har ikke fått satt i motoren min enda da jeg lakker å sveiser rust i motorommet, men jeg kommer til å kjøpre en hjerne som Eirik Viste her på forumet skaffer . der er ews delen i hjernen fjernet slik at det bare er å sette oppi motoren, å skaffe den hjerne, så er det bare å vri på nøkkelen . om du skal gjøre det uten å kjøpe hjerne er du nødt til å ha ews kittet til motorn, altså chip i nøkkel og ews boks . mange som bytter tenningslåsen for å få nøkkelen fra donorbil til å passe, men jeg vil da si det er lettere å ta ut chipen av nøkkelen fra donorbil å montere den i din egen . håper dette hjalp Joakim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dajusnes Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 Takk for svar, det hjalp virkelig! Må få sjekka opp hardyen min så får man se hva det blir til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Har du hjerne uten vanos kan dt bli et problem, u må skaffe hjerne med vanos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vegard- Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Har du hjerne uten vanos kan dt bli et problem, u må skaffe hjerne med vanos. han får jo vanos hjerne med den nye motoren Jeg skal til å bytte i min e39 og har holdt på lenge med å få tak i koblingsskjemaer til ews`n. Kan sende disse når jeg omsider får lagt de inn på pc`n hvis det kan hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå