Warsteiner Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 Har kjøpt ny bærearm til e36n, men lurer på om det skal brukes noe lim til den innerste foringen? (den runde). Eller er ikke det nødvendig?? Evt hvor får man tak i det? Koed var utsolgt, og fikk visst heller ikke inn på en stund! Er det ellers en grei jobb og bytte hele armen??
duemorty Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 Lurer på det samme så håper du får noen svar på det snart
Warsteiner Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Skrevet Februar 23, 2010 Fikk tips av mekonomen at det gikk an å bruke zalo.. var visst bare viktig å få foringen på, så satt den som støpt. Zalo skulle visst virke som et slags "lim" det også! Jeg prøver hvertfall zalo idag jeg så får jeg se hvordan det går. Syntes det hørtes litt jalla ut men, når de bruker det på mekonomen så funker det vel sikkert. Er foresten lite med svar å få om dagen!!!
duemorty Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 ja da sitter det vel vis de sier det ja merker lite respons på ting ja men du får skrive når du har prøvd da. så får jeg prøve meg eg og .
marararius Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 Jeg brukte ikke noe limgreier, presset den bare på Men kan være lettere å få den på med noe zalo kanskje da.. Kjøpte eksentriske foringer fra E30 M3 til min E36, på Bilsalongen
Hans Wilhelm Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 Jeg har brukt zalo for å få på den bakre bærearmsforingen på E46. Fungerte helt fint, og ikke merket noe problem med det i etterkant. Kjør på! Jeg kommer til å gjøre det på samme måte neste gang.
duemorty Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 Er det noe mulighet til og ta av den foringen og over på ny bærearm eller er det ikke noe vits?
Warsteiner Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Skrevet Februar 23, 2010 Er det noe mulighet til og ta av den foringen og over på ny bærearm eller er det ikke noe vits? Tror ikke det går, er vel en viss fare for at den ødelegges når du drar den av. Brant den av på e30n jeg har... Sitter som faen!!!
Warsteiner Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Skrevet Februar 23, 2010 Må foresten drøye byttingen til i morgen- så da får vi se hvordan det går i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå