T3rje Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 vifta sluttet og funke noen ganger men når den virket virket den på alle nivå. men nå har den sluttet helt og virke ? hva kan dette skyldes ? hvor finner jeg rele osv ?
///MPower Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 kan være viftemotstanden din som er gåen. her er en link til hvor den kan være. er den ikke på førersiden så sjekk samme sted på passasjersiden. jeg har en motstand liggende hvis du trenger. finn ut hva som står på den og hvilken farge den har så kan jeg sjekke om det er den typen jeg har liggende. er det ikke den så er det nok viften som er gåen. har også en vifte liggende. men det beste er først og sjekke den motstanden. http://autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=41
T3rje Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Skrevet Februar 23, 2010 har sjekket om noen av "trådene" på motstanden var av brent og det var det ikke. har også målt strøm fram til motstanden, der var det ingen anntydning til strøm. ingen sikringer i skikringsboksen er gått. hva kan dette skyldes ? har også en boks på andre siden av motor rommet som må skrus opp. kan det være noe i den ? er 20speik ut så lurer på om noen vet detter før jeg går ut og prøver ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå