bmw kjetil Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Skrevet Februar 26, 2010 Får ikke sort, men grått. hvor masse for det da?
JIMVP Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 siden det er så kukete å få tak i sort teppe til e30 så har jeg planen klar for hvordan jeg skal løse dette problemet.. dra å kjøpe en boks med klesfarging.. hiv et teppe med annen farge i badekaret og la det ligge i vann med dette midelet tror det koster en 100 lapp for dette.. brukte dette når jeg farga russeboksa mi fra orange til sort burde vell funke det?
Marius_e30 Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 Får ikke sort, men grått. sort er å få kjøpt, har det selv:)
M3 Yngve Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 Får ikke sort, men grått. sort er å få kjøpt, har det selv:) Rart du har noe som ikke BMW har laget da.
bmw kjetil Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 hehe funker sikkert:) men hvis noen har et teppe som er sort hehe, så hadde vært supert!
Marius_e30 Skrevet Mars 7, 2010 Skrevet Mars 7, 2010 Får ikke sort, men grått. sort er å få kjøpt, har det selv:) Rart du har noe som ikke BMW har laget da. ja rart det;) Handlet det hos bilsalongen i skien for noen mnd siden og er sort som kull det, men mulig fargen ikke heter sort/swartz, det kan jeg være jeg enig;) Gratisbump
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå