kenlund87 Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 Hallo folkens! Noen som vet om det er mulig å skifte ut 2-DIN hoved-enheten i min e-39 o2modell, uten å miste slikt som kjørecomputer, tidsinnstiller for varmeapparat osv? Navi er ikke så nøye
Audio-art Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 Hallo folkens! Noen som vet om det er mulig å skifte ut 2-DIN hoved-enheten i min e-39 o2modell, uten å miste slikt som kjørecomputer, tidsinnstiller for varmeapparat osv? Navi er ikke så nøye Antar at du har 16/9 navi fra før. Kjørekomputeren har du vel da også i instrumentet, i mellom speedometer og turteller. Den beholder du..
kenlund87 Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Skrevet Februar 23, 2010 er vel en 16/9 ja. Men da har jeg ikke muligheten til å bruke dieselvarmeren da? Altså.. der jeg kan bestemme klokka for når varmeapparatet skal slå seg på, uten å måtte starte bilen. får vel heller ikke til å se hvor langt jeg kan kjøre på dieseltanken osv..? Rart om pioneer har hoved-enheter som viser sånt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå