Akmadden Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 Hvilke deler må jeg har for å gjøre om fra automat til manuell? Pedalsett,kasse og svinghjul er jo greit men hva mer? Det er snakk om en 525ia fra 1984! og priser er også greit!
Riberto Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 Priser har jeg ikke klart, men du bør/må i tillegg til det du nevnte ha: - Automatmellomaksling (er vel kortere den, siden girkassa er lenger) - Hardykobling (er vel ikke heelt nødt men:p) - Girkasseopphenget/festene er vel de samme, bare litt annen gummi - Svinghjulslager (et sett med lager, et par skiver og noe slags filt) - Clutch-sett - Hovedsylinder (den som står på pedalen) - Slavesylinder (den som står på kassen) - Clutchslangene som hører til sylinderene - Mer bremsevæske - Trenger også manuellsvinghjulsbolter (siden de til automat bare fester startkrans og dermed er en del kortere) - Alle giroverføringsdelene (diverse klips, foringer etc.) Håper dette var en grei nok pekepinn, og lykke til
LarsiPan Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 En ting jeg lurer på, hvorfor skal han ha automatmellomaksling når han skal bygge om til manuell? Manuell mellomaksling er det vel du mener? jeg har forestene alt du trenger bernt
Riberto Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 Hehe, bra du retter litt LarsiPan, går litt fort i svingene innimellom:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå