mjo101 Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 Hei. Har en e36 touring og har et kanskje litt dumt spørsmål! Når jeg tar på vindusviskeren bak på bilen får jeg den ikke av hvis ikke jeg slår av bilen =p hvordan får jeg den av? instrusjonsboken min står på tysk så skjønner ingenting ..
Rannem Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 Hehe, artig! Slet med det samme de første dagene jeg hadde min Touring! For å få den av trykker du vindusvisker-armen inn, slik som når du slo den på. Da vil den gå en gang til, for så å stoppe
Rannem Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 Bare hyggelig! Er egentlig et ganske dårlig patent. Burde heller vært slit at den var som en bryter.
Rannem Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 Jøss...bruker dere viskeren bak, altså? Nei, liker egentlig best når det blir sandpapir der. Så når jeg skal pusse ned ting gnir jeg dem bare på bakruta!
Scampi Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 Jøss...bruker dere viskeren bak, altså? Nei, liker egentlig best når det blir sandpapir der. Så når jeg skal pusse ned ting gnir jeg dem bare på bakruta! Og der er grunnen til at jeg ikke bruker min...riper og faenskap ;P
Rannem Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 Jøss...bruker dere viskeren bak, altså? Nei, liker egentlig best når det blir sandpapir der. Så når jeg skal pusse ned ting gnir jeg dem bare på bakruta! Og der er grunnen til at jeg ikke bruker min...riper og faenskap ;P Hehe, da må du vaske bilen oftere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå