Gå til innhold

Flotte felger til bl.a. E38. Ønskeliste i 1.innlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal etterhvert bytte ut både vinterfelgene og sommerfelgene på E38`n, så derfor ønsker jeg å kjøpe flotte felger alt fra 16"-20" 5x120 med lavt innpress (les: gidder ikke spacer).

Jeg er ute etter kvalitetsfelger i utgangspunktet, og de kan gjerne være 2- eller 3-delte, alt fra rep.objekt. til nyoppussede. Dekk er ikke en nødvendighet da jeg klarer å skaffe det selv.

Eks:

Hartge

Ac Schnitzer

BBS

Hamann

OZ

Osv........

Disse felgene kan evt. brukes som delbetaling av sommerfelger, 8" og 9"x18" med ok dekk:

54q1cdljua9961lfol7u.jpg

Bare å komme med forslag, det verste som kan skje er at jeg takker høflig nei :) Jeg har allerede sett de annonsene som ligger her inne, så fint dersom noe "nytt" skulle dukke opp :wink:

Kan også treffes på tlf 92043425

• 2 months later...
Skrevet

Har fått tak i vinterfelger nå, så da er det bare sommerfelger som gjenstår :)

Har fått tilbud på noen 20" Vertinifelger, så dersom det ikke kommer opp noen gode alternativer her nå innen rimelig tid, så går jeg for disse denne sesongen :)

• 1 month later...
  • 3 months later...
Skrevet

Dersom det er noen som har gode kontakter i Tyskland og kan skaffe meg 19" Hamann PG1, kan det vanke en pen belønning :wink:

Har funnet et par sett på eBay, men tyskerne er ikke interessert i å sende felger til utlandet :twisted:

• 4 months later...
  • 1 month later...
Skrevet

Våren er rett rundt hjørnet, og nye felger er i boks heldigvis :)

Lar likevel denne tråden stå åpen, da skrudde felger med lavt innpress og 5x120 fortsatt kan være interessant, gjerne rep.objekter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...