635csi Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 Skal etterhvert bytte ut både vinterfelgene og sommerfelgene på E38`n, så derfor ønsker jeg å kjøpe flotte felger alt fra 16"-20" 5x120 med lavt innpress (les: gidder ikke spacer). Jeg er ute etter kvalitetsfelger i utgangspunktet, og de kan gjerne være 2- eller 3-delte, alt fra rep.objekt. til nyoppussede. Dekk er ikke en nødvendighet da jeg klarer å skaffe det selv. Eks: Hartge Ac Schnitzer BBS Hamann OZ Osv........ Disse felgene kan evt. brukes som delbetaling av sommerfelger, 8" og 9"x18" med ok dekk: Bare å komme med forslag, det verste som kan skje er at jeg takker høflig nei Jeg har allerede sett de annonsene som ligger her inne, så fint dersom noe "nytt" skulle dukke opp Kan også treffes på tlf 92043425
635csi Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Skrevet Mai 14, 2010 Har fått tak i vinterfelger nå, så da er det bare sommerfelger som gjenstår Har fått tilbud på noen 20" Vertinifelger, så dersom det ikke kommer opp noen gode alternativer her nå innen rimelig tid, så går jeg for disse denne sesongen
635csi Skrevet Juni 26, 2010 Forfatter Skrevet Juni 26, 2010 Ingen som har nor kult å by fram altså? F.eks Hamann PG1 i 19"?
635csi Skrevet September 26, 2010 Forfatter Skrevet September 26, 2010 Dersom det er noen som har gode kontakter i Tyskland og kan skaffe meg 19" Hamann PG1, kan det vanke en pen belønning Har funnet et par sett på eBay, men tyskerne er ikke interessert i å sende felger til utlandet
635csi Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 Fortsatt på utkikk, og det nærmer seg vår dessverre
635csi Skrevet April 3, 2011 Forfatter Skrevet April 3, 2011 Våren er rett rundt hjørnet, og nye felger er i boks heldigvis Lar likevel denne tråden stå åpen, da skrudde felger med lavt innpress og 5x120 fortsatt kan være interessant, gjerne rep.objekter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå