Jonny123 Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 Hei! Har nå fått ett problem med bilen min ( e34 520i ) etter bilkjøpet mitt for 5 dager siden. jeg kjørte til skolen og parkerte. alt fungerte som det skulle. så skulle jeg hente en kamerat av meg, og fikk ikke start på bilen. vi prøvde trillestart, fungerte ikke og tauet den opp igjen på bil avdelingen på skolen, og sjekket bensinslangene, og det kom ikke noe bensin. vi så over sikringene og så at releène satt ordentlig. men ingen av sikringene var gått. Jeg vet ikke om det kan være bensinpumpa som er gåen eller om det er et releè som har tatt kvelden. har noen hatt samme problem så vennligst skriv hva det kan være. Tusen takk for alle svar! Hilsen jonny
bmwm535i Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 dra på biltema å kjøp ny bensinpumpe den koster 549 og er enkel å bytte .du kan ringe meg på 97635323 hvis du får problemer eller lurer på noe ang bytte.
Jonny123 Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Skrevet Februar 23, 2010 dra på biltema å kjøp ny bensinpumpe den koster 549 og er enkel å bytte .du kan ringe meg på 97635323 hvis du får problemer eller lurer på noe ang bytte. er du sikker på at det er bensinpumpa som er gåen?
Jonny123 Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Skrevet Februar 23, 2010 ¨jepp Okai! de har en 520 på skolen så skal høre om de kan prøve og switche over den på min og se om bilen min fungere da. for da reiser jeg og kjøper ny i morgen og får den på plass! takk for hjelpa:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå