Hopen Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 Topic sier det meste.. Noen som har handlet der? Tenkte på dette jeg: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-3-Se ... ccessories
Bushnell Skrevet Februar 26, 2010 Skrevet Februar 26, 2010 de sender ikke til norge bare så du vet det.. selv om det står worldwide Shipping to: Worldwide Excludes: Africa, Asia, Central America and Caribbean, Europe, Middle East, Oceania, Southeast Asia, South America, Bermuda, Greenland, Mexico, Saint Pierre and Miquelon men du kan bruke jetcarrier eller noe da.. men kitet vet jeg ingenting om desverre
Hopen Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Skrevet Februar 26, 2010 okei, men noen steder i norge man får kopi fanger til en grei pris?
powerfulglenn Skrevet Februar 26, 2010 Skrevet Februar 26, 2010 okei, men noen steder i norge man får kopi fanger til en grei pris? Jeg tror det er mere lønnsomt og få tak i det i norge! Pga du veit jo ikke åssen det er også kan frakta koste litt og div;) Men jeg skal snart bestille fra Gs eller kjøpe brukt....Blir mye billigere for meg
Morgan GS Skrevet Februar 26, 2010 Skrevet Februar 26, 2010 GS har jo front og bakfanger , som du får for en rimelig penge , og de er ganske like den du hviser til også.
powerfulglenn Skrevet Februar 26, 2010 Skrevet Februar 26, 2010 GS har jo front og bakfanger , som du får for en rimelig penge , og de er ganske like den du hviser til også. +1!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå