Rabies Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 Jeg skal montere spoiler på bilen og har forstått det sånn at jeg må kødde litt rundt på innsiden av trunklokket for å få til dette. Det skal jeg nok få til, men hvordan får jeg montert den helt rett? Vil jo ikke borre hull i lokket, montere og finne ut at spoileren står skeivt
Rabies Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Skrevet Februar 24, 2010 Ingen som har montert spoiler på en E36 sedan her?
bmwkizn Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 Var det ikke med slike runde merker med dobbelsidig tape da? Det var ihvertfall med når jeg kjøpte Mtech2 vinge til min gamle E30 cab. Skulle sette de over der hullene på vingen var, å så sette vingen på plass på bakluka. og de merkene skulle stå igjen på bakluka når du løftet vingen av igjen for å merke hvor du skal borre.. Du kan jo prøve noe slikt?
Rabies Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Skrevet Februar 24, 2010 Det var jo faktisk dritlurt. Fikk ikke med noe sånt siden den er kjøpt brukt, men kan jo bare improvisere med en rull dobbeltsidig teip og tapetkniv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå