Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brent inne med noen golfandeler med full spillerett på Kongsberg golfbane og skal kvitte meg med disse. Jeg betalte 24.500,- for disse for noen år siden og har enda ikke prøvd å spille. Disse selges til høystbydene over 500,-.

Dette er billig.

Skrevet

Det er aksjer i golfbaner som de fleste golbaner krever du har for å få lov til å spille på banen. Ganske idiotisk, men sånn er det på de fleste baner. Det er forskjellige typer andeler for voksne, barn og hele familien. Disse gjelder for en voksen.

Skrevet

Fordelen er at du kan spille ja. De kan også variere i pris så du kan tjene penger på de, men også tape penger. På disse er det bare jeg som taper.

Skrevet

He he, som jeg skriver er dette billig. Pris på golfbanen i dag er ca 7000,- så jeg har tapt uansett. Jeg vil bare bli kvitt disse så jeg slipper å tenke mere på de. Tenkte jeg skulle kjøpe ei flaske Cognac for pengene og glemme hele greia.

Skrevet

Kongserg er en utrolig fin bane og spille på!

Du må bare være medlem et sted. F.eks på en liten golfbane for 500,- i året. så betaler du greenfee for og spille på forskjellige baner.

Skrevet

Det er mulig det er sånn det er ja. Dette er andeler med full spillerett (10 andeler) så her kan du spille så mye du vil uten å betale noe. Greenfee på hverdager er 350,- og helger 450,- for ikke medlemmer.

• 4 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...