m-kenneth Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 den som e ute med kjeften kan bare komme te meg personlig så e han ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-kenneth Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2010 bulken i bakdøren e rettet ut igjenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 km? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-kenneth Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2010 314000 men har ingen anelse om motor har blitt byttet før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-kenneth Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2010 opp si deisi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-kenneth Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2010 ingen som e intresert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Er interessert i bilen, men noe fikk meg til å tenke meg om. Jeg søkte på skiltet ditt, og det kom "ukjent registerings nr." Kan du forklare dette? Om bilen har skilt, så kommer navn på eier og litt annen info. Om bilen er avskiltet, skal det komme opp at den er bejært avskiltet. Hvorfor kommer det "ukjent reg.nr"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-kenneth Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 skiltene ble levert inn i fjord er bare te å hente den er ikke blitt klippet osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tofter Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Hvorfor svarer du ikke på pm? Synes du skal gjøre opp for handler du har avtalt, er to uker siden jeg overførte penger til deg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Hvorfor svarer du ikke på pm? Synes du skal gjøre opp for handler du har avtalt, er to uker siden jeg overførte penger til deg nå. Kan du bekrefte ryktene jeg har hørt om at "m-kenneth" er en svindler? Har hørt mye rart skjønner du! m-kenneth: kan du legge ut bilde av den relevante bilen? med timestamp osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tofter Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 den som e ute med kjeften kan bare komme te meg personlig så e han ferdig oooo, nå er det mange som ble redde her. Dette bekrefter at du er en useriøs type, når du var innom her i går uten å svare meg på noen som helst måte. Alle andre som har dårlig erfaring, send meg en pm! Tenkt å ta meg en telefon til mora hans nemmelig hvis han ikke gjør opp for seg.. Og moderator, IKKE slett denne tråden, er viktig at folk blir oppmerksom på slike personer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg