Ullsokk Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 Selger toppen som har stått på turbobilen min. Gått ca3000 etter total overhaling. Den er planet, ventiler er miraslipte og tetninger og styringer er byttet. Den er fra en m50b20 med vanos. Bud ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2010 Kan også byttes/delbetaling i m-tech skjørter til sedan, eller m3 bakfanger. E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 den toppen din er jeg veldi intrisert i er kammer og alt med? har du noen sånn ca pris du regner me du skal ha for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2010 Får med kammer og det du trenger ja Vet ikke helt hva jeg kan ta for den jeg ? Er jo som ny så og si Bud ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboplystring Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Har du den toppen ennå? byr 1500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå