larry Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 Hei! Jeg skal hjelpe min lille bror som har kjøpt seg en eldre bmw 318-.usikker på års modle osv men tror den er fra 92 .har ikke hat tid til å se på bilen engang. men jeg har skrudd på en e34 tidligre så skal prøve å hjelpe han litt. Noen som har koblingskjemer til sentrallås til denne bilen? evnt noen som har farlig med at sentralåsen ikke funger. er det noen vanlig feil på den som bør sjekkes?
larry Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Skrevet Mars 3, 2010 Hei, jeg har prøvd å feilsøke litt låsen er helt skjer ingenting når man pørver å låse opp. prøvd å låse opp i fra alle 3 dørene skjer ingenting. jeg har sjekket sikkringene de er i orden. har 3 ledingen frem til motoren hvor 1 har strøm mens 2 andre ikke har. er dette riktig eller feiler ligger der? neon her som kan hjelpe meg / guide meg frem til en manual/ pdf som gir meg kobligskjeram jeg trenger for å kunne feilsøke. eller om noen her noen ider på hva feileen kan være?
larry Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Skrevet Mars 13, 2010 Hei. jeg endelig fått taki et skjema fra bmw. jeg fikk feilsøkingskjema som de kopierte fra en bok de var ikke så hjelpe some så håper jeg kan slippe å spørrre dem igjenn.. jeg trenger en manual til bilen siden jeg vet ikke hvor de ulike modulene sitter i bilen kan være overalt.. håper noen her kan våkne opp å hjelpe å finne en manual som passer til bmw 318i. 1991. Letter etter "centrallås ningsmodul"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå