hypah Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 Har store planer om å bygge om bilen min, og siden jeg fikk et helt sinnsykt dårlig tilbud fra huggeri så prøver jeg her! Jeg trenger: -Girkasse -Clutch -Svinghjul -Mellomaksling -Clutchpedal -Bremsepedal -Clutchsylinder -Røret mellom clutchsylinder og masterpumpe -Giroverføring -Skinnet til girspaken -Girkula Og selvfølgelig alle bolter, lagre osv til svinghjul og giroverføring. Girkule og skinnet er ikke så viktig da dette ikke er så ille å få tak. Men skrik ut hvis dere har det og! Si også ifra hvis dere har en billig delebil..
AlXz Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 Har store planer om å bygge om bilen min, og siden jeg fikk et helt sinnsykt dårlig tilbud fra huggeri så prøver jeg her!Jeg trenger: -Girkasse -Clutch -Svinghjul -Mellomaksling -Clutchpedal -Bremsepedal -Clutchsylinder -Røret mellom clutchsylinder og masterpumpe -Giroverføring -Skinnet til girspaken -Girkula Og selvfølgelig alle bolter, lagre osv til svinghjul og giroverføring. Girkule og skinnet er ikke så viktig da dette ikke er så ille å få tak. Men skrik ut hvis dere har det og! Har pedalsett med alt av slanger/rør fra clutchpedal/pumpe til slavesylinder Har slavesylinder også. Har giroverføring, skinn til girspak. Har girkule også.., men ikke orginal. Har også manuell girkasse og mellomaksel fra 325.
hypah Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Skrevet Februar 25, 2010 Hehe, jaa.. Vet at du har alt! Men du hadde ikke clutch eller svinghjul var det så? Må bare høre om det er noen andre som har no..
AlXz Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 Hehe, jaa.. Vet at du har alt! Men du hadde ikke clutch eller svinghjul var det så?Må bare høre om det er noen andre som har no.. Stemmer.., clutch/svinghjul har jeg ikke.
hypah Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Skrevet Februar 25, 2010 Okey. Kommer tilbake til deg hvis det blir aktuelt
rindegut Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 jeg har clutch og svinghjul fra en e36 320 i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå