Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har byttet motor på bilen min og i den slengen skrudde jeg av slangen til sylindern på girkassa, og må derfor lufte clutchen, men jeg driver på flate garasjegulvet og når jeg jekka opp bilen på førersida ville tydeligvis ikke veska renne nedi for clutchen var like slapp samme hva, men så er det vel å få utstyr så en får litt trykk på sakene? er det noen som vet hvor jeg får kjøpt sånn? som passer på bilen min.. e34 535

Skrevet

har sitti å lest igjennom men fant ingen som nevnte hvor jeg får kjøpt noe sånn utstyr.. har prøvd på den vanlige måten uten noen suksess da veska ikke renner nedi

Skrevet

skru opp på slavesylinderen eller hva den på girkassa kalles og en annen pumper på trykk med pedalen.. men det jeg skulle hatt er sånn som setter trykk på systemet, som en kobler til trykkluft eller lignende

Skrevet

Om du åpner og man begynner å pumpe, så skjønenr jeg at det ikke går.

Om du får en til å pumpe, holder pedalen nede, åpner lufteskrue på slavesylinder, stenger den igjen, pumer, holder, åner, lukker.

Går nok da. Skjønner hva slags utstyr du er på jakt etter. Det fåes hos de fleste bilrekvesita butikker. Mange varianter benytter ventilen som er på dekket for å få ett trykk.

Skrevet

det var litt kort fortalt det jeg skreiv, men ja vi gjorde det riktig måte, har gjort det en del ganger før men det blir litt problemer når en jekker opp bilen så den står såpass skeivt og så skal lufte, men jeg kommer ikke til å får jekka opp på andre siden.. dessuten er det kjekt å ha sånn liggende til en annen gang :) har sjekket på bilxtra og torshov her jeg bor uten hell.. noen som vet om biltema har?

Skrevet

Eller kjøp en ny helt enkel liten pumpekanne til olje å en slangestump å gjør som fyren i videoen her,som han sier:Luft vil ut den letteste veien,nemlig opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...