mariusea Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 selger unna m20b25 turbo motoren. denne er helt ny, med alt nytt i motor. dette kan je nevne som je husker på er gjort, å som følger med. Blokk: Borra til 84.5 mm + honet syrevasket, å lakkert svart Je stempler på smidde H-råder, 135 mm lange ARP bolter i blokk ARP bolter på råder Nye lager på veiv å råder + nye simringer å pakninger Topp: Tig sveiset kjølekanaler Planet Syrevasket Lakkert innsug + toppdeksel svart Dette følger med: Stor turbo fra Turbobanditen Rustfritt Grenrør med t3 flens Aeromotiv BTR Ekstern WG HKS style, 48 mm tror jeg det var. 12" el vifte Turbotimer ALU intercooler Div an koblinger sachs 618 trykkplate og 4 puck sinterclutch Ledningsnett + hjerne ++ mye mer som jeg ikke kommer på nå motor står i deler, men for den som lik å skru så er ikke dette noe prb, da alle delene er oppmerket i esker. bilder kan sendes til helga, da fotokameraet med alle bildene ble stjelt i natt. dette er et bygg som koster mye, men selges fort å billig for 25 000 kr! for dere som syns dette er dyrt, så kosta blokk med alt tilbehør i, ca 22 000. send pm om det er noe du lurer på. kan også ta innbytte
crossfred Skrevet Februar 26, 2010 Skrevet Februar 26, 2010 hei du har ikke lyst og ta innbytte i en 200sx motor? sr20det. med litt mellomlegg fra meg:)
mariusea Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Skrevet Februar 27, 2010 ingen som har lyst på et kupp? kan godt sette sammen motor men da blir prisen 80 000 så her er det en god mulighet for deg som lik å skru å få en bra motor med mye hk v
Fixfax Skrevet Februar 28, 2010 Skrevet Februar 28, 2010 ingen som har lyst på et kupp? kan godt sette sammen motor men da blir prisen 80 000 så her er det en god mulighet for deg som lik å skru å få en bra motor med mye hk v så du skal ikke ha mindre enn 55000 for og sette den sammen?
mariusea Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Skrevet Februar 28, 2010 ingen som har lyst på et kupp? kan godt sette sammen motor men da blir prisen 80 000 så her er det en god mulighet for deg som lik å skru å få en bra motor med mye hk v så du skal ikke ha mindre enn 55000 for og sette den sammen? stemmer. selger den i hel, men i deler helst, da jeg har andre prosjekt å drive med. husk dette er et bygg for over 100 000 kr!
Fixfax Skrevet Februar 28, 2010 Skrevet Februar 28, 2010 ingen som har lyst på et kupp? kan godt sette sammen motor men da blir prisen 80 000 så her er det en god mulighet for deg som lik å skru å få en bra motor med mye hk v så du skal ikke ha mindre enn 55000 for og sette den sammen? stemmer. selger den i hel, men i deler helst, da jeg har andre prosjekt å drive med. husk dette er et bygg for over 100 000 kr! hvordan datasprut?
mariusea Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Skrevet Februar 28, 2010 datasprut følger ikke med, da jeg har en som lager et at meg vis jeg beholder motor. men send på en PM du, så får du liste på det tinga kosta
pattiz92 Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 kan gi deg 20000??? va er det som må settes i sammen???
mariusea Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Skrevet Mars 3, 2010 kan gi deg 20000??? va er det som må settes i sammen??? minste jeg går ned er 25 000. motor må sette sammen, har satt i veiv, å nye lager, simringer framkant.
saure89 Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 intrisert i å kjøpe stempel å råda vist du ska selge i dela
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå