ledel Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 Godt utstyrt. -Regnsensor -Harman Kardon -Navi/TV -Skinn -Cruise -Multiratt -Hypermoderne telefon (men den funker da ) -Xenon -Soltak -Sportsunderstell Denne har manuell kasse for de som er som meg og vil ha det. Er meg bekjent nå ikkeno galt med bilen. Det som er å utsette på den nå er kosmetisk, noen riper og "handlevognbulker". Best å se det selv. Vinterhjul kjøpt nye i år, pigg. Ring eller PM for mer info, bare lufter det her på forumet før jeg legger den ut på finn. Er ikke helt overbevist om at jeg vil selge, så skambud trengs ikke KM: 173.000 Pris: 139.000 Tlf: 95705727 Dette er gamle biler, skal nok ta noen ferske i helga. Store forskjellen er det nok ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 Får bare opp et bilde jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ledel Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2010 Her kommer alle opp normalt her. Men send mail i PM så kan jeg maile flere. Du bor jo heller ikke langt unna, så du kan ta deg en tur til Hamar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet Februar 27, 2010 Share Skrevet Februar 27, 2010 Bildene funka nå, men går ann å ta seg en tur for det vettu.. bedre å se det live;) Kontakter deg en dag jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ledel Skrevet Juni 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2010 Nå ern euok. Eneste de påpekte var lenkearmer foran. De er nye nå. Har også nye foringer på bærebru foran, bakre. Veldig tight nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå