Gå til innhold

hvordan feste seidl front e34

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

kan du forklare det littegranne nermere. blir det skruehull i frontfangeren? mener du at eg skal lime fast metallet som er inni originalfangeren i seidl frontfangeren? og hvis eg gjør det kordan skal eg da skru fast den metall platen i bilen?

sorry hvis eg virker litt grønn asså men har ikke gjort dette før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk for det. Men hadde vært kjekt om noen som har vært borti dette før kan fortelle meg hvordan de satt på fronten sin=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta av originalfangern fra stålbjelken. prøvemonter Seidl fangern, og se hvor du kan skru uten at skruene vises. Pluss at du må bruke sikaflex eller lignende og lime fangern fast i stålbjelken med. Det er også mulig og lime på noen hjemmelagde fester med sika på innsiden av fangern :) Men det blir mye lettere for deg hvis du prøvemonterer først :) Da finner du nok en løsning skal du se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du lager feste selv, legg inn skinner av stål forran hjulbuen på fangeren,altså på innsiden! fest dette med glassfibersparkel. puss så med grovt sandpapir for en jevn overflate til skrue\mutter. du kan også ta glideskinner fra orgnal fanger med litt jobb.bor hull å skru fast i skjerm. på bjelken så bruker du sika eller tec7 men husk å vaske med tynner eller noe sterkt for å fjerne alt av fett å sånn.

regner med det er samme som jeg hadde du har.

xqlejwssmdsyvrzdvgyo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke forhast deg med monteringen :)

ta deg god tid! se etter flere ganger, bruk tusj og merk opp sjekk igjenn og igjenn

så slipper du å borre for mye eller feil så du ender opp med en skjevt montert fanger :)

lakker den og sleng ut bilder :) lurer på samme fanger selv, da det er lite annet som passer til e34, mfangeren er ikke stor nok :P

og denne er ikke for stor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vert ute og sett på det og sånn og funnet ut kordan eg skal gjøre det nå men venter til eg har hatt bilen på eu-godkjenning. skal ta og slenge ut en god del bilder når eg er ferdig med bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...