Gjest Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 har en e34 og har kjøpt den seidl frontfangeren som er på bildet under men det er ikke noe inni den og lurer derfor på kordan man fester denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 Limes på støtfangerbjelken med sika og poppe på festeblekk rett foran framhjulet og skru det fast i frontplaten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 kan du forklare det littegranne nermere. blir det skruehull i frontfangeren? mener du at eg skal lime fast metallet som er inni originalfangeren i seidl frontfangeren? og hvis eg gjør det kordan skal eg da skru fast den metall platen i bilen? sorry hvis eg virker litt grønn asså men har ikke gjort dette før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 27, 2010 Share Skrevet Februar 27, 2010 noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 27, 2010 Share Skrevet Februar 27, 2010 ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Gratulerer, du har kjøpt deg uorginal styling. Fram med sikaflex, popnagler og karosseriskruer, så er det bare til å prøve å gjøre det beste ut av det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Jo takk for det. Men hadde vært kjekt om noen som har vært borti dette før kan fortelle meg hvordan de satt på fronten sin=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Ta av originalfangern fra stålbjelken. prøvemonter Seidl fangern, og se hvor du kan skru uten at skruene vises. Pluss at du må bruke sikaflex eller lignende og lime fangern fast i stålbjelken med. Det er også mulig og lime på noen hjemmelagde fester med sika på innsiden av fangern Men det blir mye lettere for deg hvis du prøvemonterer først Da finner du nok en løsning skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sapphire Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 du lager feste selv, legg inn skinner av stål forran hjulbuen på fangeren,altså på innsiden! fest dette med glassfibersparkel. puss så med grovt sandpapir for en jevn overflate til skrue\mutter. du kan også ta glideskinner fra orgnal fanger med litt jobb.bor hull å skru fast i skjerm. på bjelken så bruker du sika eller tec7 men husk å vaske med tynner eller noe sterkt for å fjerne alt av fett å sånn. regner med det er samme som jeg hadde du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 tusen takk for svar skal ut og se på det i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 ikke forhast deg med monteringen ta deg god tid! se etter flere ganger, bruk tusj og merk opp sjekk igjenn og igjenn så slipper du å borre for mye eller feil så du ender opp med en skjevt montert fanger lakker den og sleng ut bilder lurer på samme fanger selv, da det er lite annet som passer til e34, mfangeren er ikke stor nok og denne er ikke for stor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 har vert ute og sett på det og sånn og funnet ut kordan eg skal gjøre det nå men venter til eg har hatt bilen på eu-godkjenning. skal ta og slenge ut en god del bilder når eg er ferdig med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå