jalo Skrevet Februar 26, 2010 Skrevet Februar 26, 2010 Skal fikse en 1992 E34 525ia etter EU. Gjør alt selv, men hører innom her hvis det er noen "triks" eller ting som er lurt å få med seg før jeg begynner. Det som skal skiftes: Støtdempere foran Skifte bakhjulslager Bremseskiver bak (++ en del småtteri)
Azeton Skrevet Februar 26, 2010 Skrevet Februar 26, 2010 Det er egentlig bare og begynne å skru. Du har tilgang på presse?
jalo Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Skrevet Februar 26, 2010 Har presse + det meste av utstyr. Er vant til å skru, -bare lurte på om det er noe tips/triks, selv om jeg regner med det er ganske basic.
Simpel Skrevet Februar 27, 2010 Skrevet Februar 27, 2010 Den lange 7mm umbrakonøkkelen fra biltema var fin til å få løs caliprene bak.
bmwmann24 Skrevet Februar 28, 2010 Skrevet Februar 28, 2010 Om du kan dette så tror jeg ikke det så mage triks å hente. Jeg hadde ikke lange mekkeerfaringa da jeg bytta dette på en 325 jeg hadde før. Hadde ikke presse, så bakhjulslageret bytta jeg med hammer å treklosser (lite penger til verksted) å det gikk som smurt;)
jalo Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Skrevet Mars 7, 2010 Begynte å skifte bakhjulslager ikveld. Tenkte å plukke ned hele arr. for å bruke pressa. Men fikk ikke av støtdemperen. Prøvde å tersje den av mot festebolten, men turde ikke mere for så ut som foringa ville ryke Virker som det er en akseltapp på støtdemperen er tredd inn i godet? Stemmer det eller??
Sharif Skrevet Mars 7, 2010 Skrevet Mars 7, 2010 Begynte å skifte bakhjulslager ikveld. Tenkte å plukke ned hele arr. for å bruke pressa. Men fikk ikke av støtdemperen.Prøvde å tersje den av mot festebolten, men turde ikke mere for så ut som foringa ville ryke Virker som det er en akseltapp på støtdemperen er tredd inn i godet? Stemmer det eller?? Prøv å bruk lastestroppe rundt demperen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå