bmwkizn Skrevet Februar 27, 2010 Skrevet Februar 27, 2010 Jeg syns silverblade2 fra GS er pene felger Ikke ille pris på de heller Hvor bøyde er eikene på disse felgene? Har lyst på disse, men ikke sett de IRL. Er eikene krummet utover så det blir en slags juksekant? Nei eikene går ikke så mye utover. Er ikke slik som på TSW Venom hvis det er det du tenker på nei
Magg0 Skrevet Februar 27, 2010 Skrevet Februar 27, 2010 Jeg har nettopp kjøpt disse fra USA. Satser på at det blir fett.
Kristian H. Foss Skrevet Februar 28, 2010 Skrevet Februar 28, 2010 Jeg syns silverblade2 fra GS er pene felger Ikke ille pris på de heller Hvor bøyde er eikene på disse felgene? Har lyst på disse, men ikke sett de IRL. Er eikene krummet utover så det blir en slags juksekant? Nei eikene går ikke så mye utover. Er ikke slik som på TSW Venom hvis det er det du tenker på nei Ja, var det jeg tenkte på, synes det blir feil om eikene ikke er helt rett på en måte. Slik som eikene på BBS LM er bygget opp er penest synes jeg. Men disse skal jeg vurdere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå