uvex Skrevet Februar 27, 2010 Skrevet Februar 27, 2010 Kjørte over en liten snøhaug på mårraen da jeg skulle kjøre ut av gården, så fikk jeg feilmelding på ABS og ASC med en gang !!! HAR BYTTETen abs føler før venstre side foran og svingte på hjulene foran og ingen var "løsnet" som jeg kunne se. Denne snøen og feilmeldinga må ha en kombinasjon siden det skjedde på likt. Noen som har opplevd det samme, hva er feil ???? BMW E39 98 mod
Trond H. Olsen Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 Fikk det samme på min her i forrige uke. Satt fast her i nabolaget og måtte nøkkes opp igjen. Kjørte rett opp å parkerte bilen igjen. Dagen etter så forsvant feilmeldingen etter noen hundre meter. Sikkert bare en sensor som har fått seg en støkk.
Robkill Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 ABS'n hadde en tendens til å forsvinne etter en stund hvis jeg sto å spant uten at forhjula rørte noe særlig på seg, dette var dog på en MB s124 300...
BimmerE46 Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 ta en diagnose du og se hva du får opp. Skjedde meg samme ting nå nylig... fikk feil på høyre bak sensor, så skal byttes på torsdag... viewtopic.php?f=1&t=143666
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå