Gå til innhold

E28 deler/styling shadowline mtech liebig etc

Anbefalte innlegg

Skrevet
bud over 1500kr

er di så mye verdt altså??.:)

mener å ha 2 sånne Liebig lepper ligende.

men er jo en å annen skrue som er knekt på di då:( vet ikkje om det er noe som går ann å fikse..

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

gamle e28 fangere er verdt hva kunden er villig til å betale da dette er ting som ikke produseres lengre.

edit: ikke misforstå helt her, selger setter jo en viss pris. selv leitet jeg i 4år etter denne leppa. så penger tenkte jeg ikke akurat på når jeg kjøpte den

Skrevet

er lik den på bilde ja, å gummien kan taes av, så vidt jeg husker er gummien bedre på min. legger ut bilde imorra. fronten du linka er solgt truls.

Skrevet

legg ut bud her plz. er litt rot i alle pm`ene om hvem som skal ha hva. bak lampene var ikke så strøkne jeg som husket, er noe sprekker, men ingen som går igjennom. går for 750kr isteden for bud over 1000kr.

mvh remi

Skrevet
takk for bilde trond. rimelig sikker på at denne er lik min, men den du hadde ser ikke slik ut vel ?

Hei igjen!

Er samme som jeg har dette jo, bare at jeg mangler lokkene foran tauekrokene. Har Rune kjøpt den?

Skrevet

haha nei, trudde rune skulle ha denne så jeg holdt på å sende den, men han skulle egentkli ha bakvinga.

manger lokka selv. var sikker på din så anneledes ut, utifra bildene du sendte meg

• 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...