Gå til innhold

Lys i dash tilhørende grøftelys? E-36

blast
 Share

Anbefalte innlegg

Leste et emne her som omhandlet å ettermontere grøfte/tåkelys på E-36. Der stod det noe om et lys i dashen som skulle angi at tåkelys er på. Kan ikke huske noe slikt på min bil, kan det være ei pære som har gått? Hvor i dash skal det lyse? Noen som har bilder?

Kan legge til at det gjelder en 91' 320i E-36.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser i gjennskinn på panelet ditt hvor lyset ditt er\ samme sted...
kan også nevne at du kan bruke e36 sitt m3 innstrument i bilen din om ønkelig....og at jeg har ett med blanke ringer rundt viserene til salgs :wink: ....men dette er bygget om til 4syl motor med tanke på turteller. altså byttet print platen bak.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, ikke bilde fra min bil men et jeg fant på autodb. Men ser stor forskjell på bildet jeg la ut i forhold til det "sjøbuse" la ut.

Bildet jeg la ut er så og si likt som på min bil. Kan ikke se noe særlig forskjell ihvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei... Har en helt vanlig vrider. første hakk er ingenting, andre er park og tredje er hovedlys. Så sitter det to trykk-inn knapper, ved siden av men i samme enhet, som er til tåkelys. en til foran og en til bak... Skal se om jeg kravler meg frem til bilen gjennom snøværet og får tatt noen bilder av både bryter og dash... Hang on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...