Gå til innhold

Gåent utløserlager(girkasse?) e34 535i

M30Punk
 Share

Anbefalte innlegg

Har kjørt med gåent utløserlager en stund men skal bytte til uka,dette "maler",før ble lyden borte nå jeg trykte inn pedalen,men nå er lyden der også med pedalen inne.

Motoren har gått med automat før jeg bygde den om til manuell,da det ble gjort satte ikke jeg inn det lille lageret bak svinghjulet :oops:

Når det er kaldt,10-15- å nedover maler det litt i kassa når den er kald,men når den har oppnådd driftstemp så høres ingen ulyder annet enn malingen ifra utløserlageret,både med pedal inne å ute.

Så spørsmålet er vel om kassa begynner å takke for seg når denne ulyden fortsatt høres med pedalen i inn?

Skal bytte utløserlager,det lille lageret bak svinghjulet å olja på kassa til uka,lamellen er det masse igjen på så bruker den men setter på 765 trykkplata da jeg har en ny liggende. Trykkplata som sitter der begynner å bli litt sliten trur,for når jeg slipper clutchn fort ut så henger det igjen noen sekunder før clutchen tar tak å det tyder vel på at trykkplata ikke er så stram den burde være?

Sjekker jeg slark i kubben i girkassa ved å kjenne etter slark sideveis å opp å ned? Inn å ut skal det vel være litt?

Håper på litt hjelp her,noen som vet hvor mange nm org lamell å 765 trykkplata klarer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...