kent879 Skrevet Februar 27, 2010 Skrevet Februar 27, 2010 Hei =) Lurer litt på kjøp av en E36 318is? Derfor lurer jeg å litt hva de bilene hær er verd Å har E36 318is samme motor som E30 318is har? Typiske feil mann bør se etter ved kjøp? Å leve tid på motoren, når bør du feks: skjekke kjeda? MVH Kent Larsen
beemerdude Skrevet Februar 27, 2010 Skrevet Februar 27, 2010 Har ein 318is coupe og har aldri angret på kjøpet. de motorene som stå i er ikke det samme som e30, de er forsterka betraktelig ta det e er m avdelingen som egentli har bygget disse 1,8 l 16v motorene på 140 hk.. det som er viktig å sjekke på disse bilene er foringer i bakstillinga, drivakslinger og hjulelager. samt grove lekkasjer i bakkant av motor. de fleste har lekkasjer på forsida av motor da de svetter fra pakningen i framkant , ved dekslet på kjeda. Utrolig goe og morsomme biler å kjøre og my potensiale i de, så jeg angrer ikke på mitt kjøp ihvertfall. så bare hiv dæ rundt og kjøp gruver meg til jeg må selge min etter lakkering pga overgang til større bil, det kommer til å bli et savn. så jeg sier til deg at har du først fått tak i ein bra og strøken 318is coupe så vil du aldri kvitte deg med denj, de begynner snart å bli et samleobjekt
kent879 Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 Må si tusen takk for denne informasjonen Er vell disse lekasje plassene jeg bør se etter først da, siden det andre er jo mer, vanlige slite deler. Skal hente den idag nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå