kaihore Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 Hele poenget her er at det er forrige eier, han du kjøpte den av, som står ansvarlig for bilen. Han er den som må betale avgiften og den som har ansvaret for å levere inn salgsmelding OG som burde melde bilen stjålet eller ulovlig i bruk. Alt som skjer er hans ansvar! Iflg registeret på 2282 skulle bilen vært vist til EU kontroll i oktober 2007! Så den er begjært avregistert! Det må jo rase ned med krav i posten til han forrige eieren!? Han må jo være enten veldig dum, eller bare ufattelig tiltaksløs. Men jeg har et spørsmål: HVEM leverte ikke inn eierskiftemeldingen som du fikk forrige eier, og nye eier til å signere?? Bilen står registert på en med Dagfinn til fornavn. han som kjøpte bilen med meg skulle levere kjøp å salgs melding, samt skiltene med mindre han tok den i bruk før nyttår. utrolig kjedelig sak dette her, både pga min og forge eiers tankeløshet:S Men er det politiet jeg bør snakke med, eller noen andre?
oddis Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 Den forrige eieren burde anmelde forholdet, eller nye eier umiddelbart leverer inn salgsmelding. Den kan alikevel ha forsikring, men når man kjører med avskiltningsbegjæring er det alltid lappløshet og regress ved en ulykke.
kaihore Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 jepp, ender vel med at jeg må betale litt eller alt:\ men tilbake til hovedpoenget med denne tråden: er ingen som kjenner til den bilen vel? karen som kjøpte den er karosseriarbeider og kommer fra bergen såvidt jeg vet:\
kaihore Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Skrevet Mars 2, 2010 Da har jeg snakket mere med sistregistrerte eier, å om ikke den personen som eier bilen får vite om dette her blir det konsekvenser (om noen av dere kjenner han så er det sikkert greit å nevne dette for han). Det blir annmeldelse av vedkommende, samt sistregistrerte eier kommer til å melde tyveri på hele bilen å tar den igjen til årsavgift blir betalt. (selvfølgeli om vi finner ut hvor bilen er.) så om noen her kjenner, eller hvet hvem han er så vil det vere til alles beste om jeg får ett navn eller nummer slik at jeg kommer i kontakt med han, så dette blir ordnet på en fredelig måte.
kaihore Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2010 Kom over tråden her i eposten min igjen, tenkte jeg skulle sjekke om noen kanskje vet noe nå?
kaihore Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Skrevet Desember 2, 2010 Bumper denne igjen, har nå fått fremgang med biltilsynet i samarbeid med gamle eier, hvis ikke jeg får tak i vedkommende som eier bilen kan det hende den ikke blir registrerbar igjen uten at han tar kontakt med meg.
Sindreinrr Skrevet Desember 16, 2010 Skrevet Desember 16, 2010 Korfor i heile tat solgte du bilen den va no dritt fin! og de ha våre vert og fiksa feila på den for og få den godkjent ass!
kaihore Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Skrevet Desember 17, 2010 Korfor i heile tat solgte du bilen den va no dritt fin! og de ha våre vert og fiksa feila på den for og få den godkjent ass! subframe disaster var vel i hovedsak problemet, bakstillingen hadde rustet løs på begge sider, + en del småfeil, men ser nå at de hadde lønt seg å fikset den, men ville ha meg vinterbil som jeg slapp å fikse på først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå