Spankus Skrevet Februar 27, 2010 Skrevet Februar 27, 2010 Ha ett problem med min ny innkjøpte bmw.. Den Er helt normal innen den blir varm, da begynner den å fuske, å dra veldig dårlig, så fikk jeg tips om att det pleide og gå strøm fra plugghettene og rett i toppen så tennpluggene ikke fikk gnist. Så sjekka alle pluggene, alle var like, så den går iallefall på alle 6. Smørte også tennplugg hettene med no slek greie som skal funke. Ikke var det noe olje neddi plugghulla heller. Noen som har noen tips om hva det kan være? Vi rusa motorn opp til tundt 2000 omdr og nappa av og på luftmengde måleren, det blei ikke noe forskjell? Men har ikke egentlig så god peiling på bmw enda Takk for tips! vil gjerne finne ut hva det er for dette var noe drit..
Spankus Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Skrevet Februar 28, 2010 Kan dette være luftmengde måleren? Evt coil eller kaldstart problem på disse bilene?
Spankus Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Skrevet Februar 28, 2010 ikke en eneste en som har noe peiling i det hele tatt?
Spankus Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 Bare steng, ingen som har peiling her alikevell..
Bimmerlars Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 Lambdasonden kan det være. Varierer den på tomgang når den er varm?
Exscalibur Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 har du kn filter eller uorginalt luftfilter på bilen? jeg har det og no har luftmengdemåler gått for 2 gang. så no bytter jeg til orginalt.!
Spankus Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 nei, den går ikke ikke spessielt ujevn når den er varm.. Men var hos min kamerat idag, og fikk opp feilkoder og sjekket de. Så prøvde jeg bare å slette de, å nå er alt bra igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå