mspec Skrevet Februar 27, 2010 Skrevet Februar 27, 2010 Silver Satin instrumentringer selges.Helt ny i eske.Det følger med en liten rull med dobbelsidig tape som er beregnet til montering av disse. 220,- inkludert frakt. Jeg har også 4 bmw felgemblemer liggende av typen man klistrer på hvis det er intresse for det..
bmwkizn Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 Har vurdert slike før av deg tror jeg Er det mye arbeid å ut med instrumentene å bytte? Kunna virkelig tenkt meg slike.
mspec Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Skrevet Mars 6, 2010 stemmer det ja,jeg hadde en annen salgspost tidligere.. det er veldig enkelt å montere dette.var det E36 eller E46 du hadde? Her har du en DIY til E46 i film E36 er ganske lik da prinsippet er det samme.
bmwkizn Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 Jeg har E36 ja. har lett etter de DIY trådene som var her på forumet også, men finner de ikke igjen. Der var det en tråd om montering av instrument ringer.
mspec Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Skrevet Mars 6, 2010 skal nok klare å finne frem noe til E36 hvis du kjøper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå