Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Som Emne sier, lurer jeg på om det er noe forskjell på luftfilter boksene til E36? Jeg har en 320 92mod, så hvilke bokser passe da til den? ser det er noen bokser som har en "skuffe" til luftfilteret.

Var så uheldig å kjøpe en boks av en inne på dette forumet som sa han hadde til en 320, men sendte meg en boks til 316-318, kjekt:( for den passet ikke!

Mvh

Kenneth S

Skrevet
Hei.

Som Emne sier, lurer jeg på om det er noe forskjell på luftfilter boksene til E36? Jeg har en 320 92mod, så hvilke bokser passe da til den? ser det er noen bokser som har en "skuffe" til luftfilteret.

Var så uheldig å kjøpe en boks av en inne på dette forumet som sa han hadde til en 320, men sendte meg en boks til 316-318, kjekt:( for den passet ikke!

Mvh

Kenneth S

Ingen som har peiling på dette???;)

Skrevet

På 6.syl motor er det en annen luftfilterboks enn på 4 syl.

Så er ikke rart den ikke passer da. Kjøpt uansett til den motoren du har. Du har M50 motoren.

Edit: Du skal ha den med skuffe som du nevner.

Skrevet
På 6.syl motor er det en annen luftfilterboks enn på 4 syl.

Så er ikke rart den ikke passer da. Kjøpt uansett til den motoren du har. Du har M50 motoren.

Edit: Du skal ha den med skuffe som du nevner.

Ja, vet det er forskjell på 4 og 6 sylinder, men er det forskjell på M50 og M52? Er det noe forskjell på Diameteren på hullet på f.eks 320-323-325-328? Sitter på koed å tenkte å bestille, men ser di ikke har til M50 der.

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...