bjoernth Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 hoys! har en 1996 mod 520i e39... etter dynamoskift begynte asc lampa å lyse, antispinn ute av drift men abs virker som den skal. noen som har noen forslag for å få dette til å skli seg til igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 Åpne panseret og se om det er wiren som regulerer luftspjeldet som har røket.. Er ganske vanlig at denne ryker på tidlige E39 modeller. Er en enkel sak å bytte denne, hvis det er det som er problemet.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjoernth Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2010 fant feilen, wiren var på tur av hjulet den ligger på =) sikkert kommet borti... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt... Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 fant feilen, wiren var på tur av hjulet den ligger på =) sikkert kommet borti... hmmmm, kanskje jeg må ut og se på min også, har akkurat samme problem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Godt noen her har gode svar med en enkel og billig løsning Heldig med den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt... Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Godt noen her har gode svar med en enkel og billig løsning Heldig med den! Så lenge det er så lett så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjoernth Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 men.... tungstartet og dårlig trekkraft av og til??? noen tips? virker som motor bare går på 5 sylindre men har sjekket coiler og dyser, plugger, kam og veivsensor, luftmengdemåler, gått over innsug med startgass osv... tempsensor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Hvordan har du sjekket sensorer ? ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjoernth Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 scoop og fluke, luftmengdemåler prøvd fra annen bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjoernth Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 o2 sensorer er jo kansje en grunn til årsak... dritt å plages=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt... Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Da har jeg vært ute og sjekka min, der hadde wiren ryki, men er det slik at jeg må bytte hele den enheten som wiren er i, eller holder det og bytte bare wiren? Men hvilken funksjon har den egentlig, annet enn det asc greiene? Takker for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt... Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 å kan den ha noe med at motortemp ikke går opp som normalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå