danielo Skrevet Februar 28, 2010 Skrevet Februar 28, 2010 hei. skal selge unna litt deler jeg ikke har bruk for lenger. M20B25 stempler og råder (1989mod ) -Bud preface baklykter uten sprekker! /m pærer og holdere Rieger frontleppe(svart) 700,- har muligens andre småting,bare og spørre
phåven Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 Hei er innteresert i grenrøret,kan du sende det ? Mvh Petter Håven.
danielo Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Skrevet Mars 6, 2010 Hei er innteresert i grenrøret,kan du sende det ?Mvh Petter Håven. kan sende grenrøret ja ,ingen problem
danielo Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Skrevet Mars 6, 2010 jeg kan ta den 535lmm hvis den er i orden.. 535lmm er i orden. eneste er på ene "utblåse" der luftfilteret skal stå, er det knekt en liten bit. men har ingen betydning
glenn.G Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 jeg kan ta den 535lmm hvis den er i orden.. 535lmm er i orden. eneste er på ene "utblåse" der luftfilteret skal stå, er det knekt en liten bit. men har ingen betydning pm sendt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå