Gå til innhold

E91 318d /320d

Kjetta
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har gode argumenter for og imot? tenker på ny bil og lurer litt på forskjellene.

Det jeg tenker selv er en 320d, manuell m-pakke og chip. (ser etter stasjonsvogn p.g.a. familieforøkelse)

Men vil ikke avskrive 318d helt heller mtp pris.

Vil at det skal kunne være helt ok til bykjøring osv, dama har en golf 5 1.6 liter og den er svært lite kjekk å kjøre (dau).

Noen som har tips? eller negative ting, hvor begynner det å ruste? er det noen negative sider med E91?

Tips mottas med takk :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt min 320dt 177 hester i 4 uker snart, og er STRÅLENDE fornøyd :D

Le mans blå, manuell, full M-sport. Ble stoppet av en kar i sentrum som spurte om bilen var min og egentlig bare ville si at den var fin, haha! Vurderer chip, men.... Den går greit nok, skulle klart å miste lappen for å si det sånn... Går du for 318dt ville jeg heller vurdert chipen ;)

Bor i Åsane utenfor Bergen, og kjører nesten daglig til sentrum, bruker 0,63-0,64 på milen på bykjøring. Litt lav i disse snøkaos tider, så det skraper under -hele- tiden når man kjører der det ikke er brøytet, så jeg gleder meg som en unge på julaften til sommer og sommerdekk!

Har ikke noe å utsette på bilen enda...

Kjørte til skianlegget på Voss, og måtte stoppe midt i en bakke der. Der ble en Subaru stående igjen og spinne på alle 4, mens jeg dro fra og kjørte videre, hehe.

Løp og kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...