The_transporter Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Ønsker å kjøpe en frontrute til e34 sedan den må være fri for feil! Ingen slitasje! det er SVÆRT ønskelig med hjelp til å bytte denne også da jeg bare har ansvarsforsikring å må betale over 6000,- hos riis bilglass for å fikse dette :@ så om noen der ute vet hvordan dette gjøres og kan være behjelpelig, evt si hva jeg må gå til anskaffelse av så er jeg veldig taknemmelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Det står ei meget pen og ikke veldig gammel rute i den 518 som jeg hugger om dagen. Kan jo sikkert få ut den, også foreslår jeg at du tar ruta med til Riis også monterer de den for deg, for 6000kr hos dem må jo være inkl ei helt ny rute også. Kan ikke se for meg at dem tar mange hundrelappene for å få satt inn ei ny rute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 vel ikke kast den riktig enda da har en kompis som kanskje skal fikse det for meg, han har visst gjort det mange ganger og stoler fullt på han når det kommer til kompetanse så får høre med han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Greit. Jeg holder vel på med bilen denne uka og litt i neste, den skal vrakes før 15 mars... Så får du bare gi en lyd om du vil ha den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 okei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Hvor holder du til? Jeg har også en bil som jeg driver å hugger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2010 nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Bilen min står i Hønefoss for øyeblikket, bare å si ifra hvis du trenger rute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Og min leveres til hugger'n på mandag.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Jeg prøvde å få ut frontruta av to forskjellige e34, med hjelp fra ruteverksted, ruta sprakk begge gangene. Hvis frontruta har vært bytta før kan du rett og slett drite i det, men om det er den originale er det kanskje håp for å få den ut. På de jeg prøvde på var begge byttet tidligere. 6000 må også være inkludert ny frontrutelist, den koster 2700+moms hvis jeg ikke husker feil. Hvis den gamle ikke er morken kan du bruke den om igjen Det er min erfaring hvertfall, andre har sikkert vært heldigere enn meg, lykke til ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå