mak1990 Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 Skal ha nye Felger til sommeren. Er meget usikker på hva jeg vil ha, men jeg vil ha 19 og bilen er en E39(535) Siden jeg har lagt litt penger i bil, så fortjener den vel at jeg legger det i felger og gjerne noe ikke alle kjører med heller! Bilen er forresten i fargen sølv siden dette og har litt og si. Har vurdert disse to, men veit ikke om det blir riktig:
Springsteen Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 Hvis du vil ha noe ikke så mange andre har vil jeg påstå at alle GS' modeller er brukt opp. Jeg har desverre ikke så mange forslag, men noen brukte kvalitetsfelger går det an å få tak i nogenlunde rimelig.
mak1990 Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 tja, går vel greit at andre har felgene.. Men litt stilfulle felger som ikke er oppbrukt heller da som Rondell etc..
rt007 Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 Jeg tror felg nr 2 kan bli veldig bra:) Har nettopp skaffet meg en E39 selv og lurer på 19" til sommeren. Veldig spent på hva som dukker opp i nye felgkatalogen til GS:)
Wacman Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 Kjøp skrudde BBS motorsport felger på finn, gjerne litt skadde og få dem shinet. De blir aldri feil. Felg nr.2 på bildene er en omarbeidet replica av en original M-felg,den andre er brukt opp av 10.000 andre som ville spare penger. Kjøp heller Hartge,BBS eller noe annet gromt brukt - det stikker seg ut på en mye fetere måte i det lange løp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå