thoslags Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 leid deg inn på bud camping? er usikker på når de andre camperene er i området da, kansje de har klekket ut en plan? (har dere?) men samma for meg da bor 5min unna Har reservert hytte frå lørdag til søndag. Men tenkte at det sikkert går fint å køyre på lørdagen så lenge det ikkje begynner før 12 liksom. Men veit ikkje heilt når folk tenker å komme Går eg glipp av mykje om eg kjem i 2 tida f.eks? Ingen som kan gi en pekepinn på når man bør vere på plass for ikkje å gå glipp av noke?
thoslags Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 Det starter lørdag klokken 10.00! Då må eg nok få hytte frå fredagen ja!
bmwkizn Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 Det starter lørdag klokken 10.00! Då må eg nok få hytte frå fredagen ja! Ifølge nettsiden så er alle hyttene opptatt fra fredag til Lørdag Glad jeg bestilte i god tid for mange uker siden
posefant Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 Er det ikke litt dumt å legge ut at det blir massiv chiptuning en viss dato ? Biltilsynet kan sende en fyr som noterer alle numrene og så kalle inn til kontroll 3mnd, senere.
thoslags Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 Det starter lørdag klokken 10.00! Då må eg nok få hytte frå fredagen ja! Ifølge nettsiden så er alle hyttene opptatt fra fredag til Lørdag Glad jeg bestilte i god tid for mange uker siden Fekk bestilt ei hytte frå fredag til lørdag. Men den er veldig lita og uten vann. Men har no kjøleskap då
Ivanrogov Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 Håper på sol hele helgen! Regner med de fleste blir med på grilling på campen etter GS treffet?
thoslags Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 Ser no ut som det blir sol og delvis skyet vær. Men temperaturen var noe lav syns eg. 9 grader Her er det 18 grader i skyggen og nesten 30 i sola.
JonasD Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 Ser no ut som det blir sol og delvis skyet vær. Men temperaturen var noe lav syns eg. 9 grader Her er det 18 grader i skyggen og nesten 30 i sola. Er du værgud kankje? Været på nettet endrer seg uansett før den tid
lorve Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 Jeg og brudern satser på å komme opp med 2 stk e30-er + sikkert fler fra Ørsta
thoslags Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 Ser no ut som det blir sol og delvis skyet vær. Men temperaturen var noe lav syns eg. 9 grader Her er det 18 grader i skyggen og nesten 30 i sola. Er du værgud kankje? Været på nettet endrer seg uansett før den tid Hehe. Yr.no gir en pekepinn på at det blir litt bra veir forhåpentligvis. Håper på at temperaturen blir oppimot 15 grader. Under 10 er jo vinter
ullsokken Skrevet Mai 22, 2010 Skrevet Mai 22, 2010 Det starter lørdag klokken 10.00! Då må eg nok få hytte frå fredagen ja! Fekk bestilt ei hytte frå fredag til lørdag. Men den er veldig lita og uten vann. Men har no kjøleskap då Samme som jeg og kameraten jeg har med har bestilt. Billg og bra Utifra som vi diskuterte litt lengre opp her så begynner vi nok sånn smålig camping "internt" på fredagen Blir det ikke fint vær og grillings blir det værtfall pils
Daniel84 Skrevet Mai 24, 2010 Skrevet Mai 24, 2010 Skulle ønske jeg kunne stille opp med bilen min også....
bmwkizn Skrevet Mai 24, 2010 Skrevet Mai 24, 2010 Ser ut som det er flere som har bestilt sånn liten hytte som jeg og samboern har booka. Så det blir nok en del Bimmere på campen Vi blir hele helgen og er klar for pilsing å evt bålbrenning ved sjøen fredags kveld
ullsokken Skrevet Mai 24, 2010 Skrevet Mai 24, 2010 Ser ut som det er flere som har bestilt sånn liten hytte som jeg og samboern har booka. Så det blir nok en del Bimmere på campen Vi blir hele helgen og er klar for pilsing å evt bålbrenning ved sjøen fredags kveld Spennende, ja vi får bare prøve samle oss så godt i kan der. Gleder oss SKIKKELIG nå.. 12V kjøleboks ble kjøpt inn fredag så pilsen er ferdig kald når vi entrer campingen, polering ble gjort i dag så er ganske klar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå