Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
leid deg inn på bud camping? er usikker på når de andre camperene er i området da, kansje de har klekket ut en plan? (har dere?)

men samma for meg da :) bor 5min unna :twisted:

Har reservert hytte frå lørdag til søndag. Men tenkte at det sikkert går fint å køyre på lørdagen så lenge det ikkje begynner før 12 liksom. Men veit ikkje heilt når folk tenker å komme :?: Går eg glipp av mykje om eg kjem i 2 tida f.eks?

Ingen som kan gi en pekepinn på når man bør vere på plass for ikkje å gå glipp av noke?

• Svar 263
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Det starter lørdag klokken 10.00! :)

Då må eg nok få hytte frå fredagen ja! :)

Ifølge nettsiden så er alle hyttene opptatt fra fredag til Lørdag ;)

Glad jeg bestilte i god tid for mange uker siden :)

Skrevet

Er det ikke litt dumt å legge ut at det blir massiv chiptuning en viss dato ?

Biltilsynet kan sende en fyr som noterer alle numrene og så kalle inn til kontroll 3mnd, senere.

Skrevet

Ifølge nettsiden så er alle hyttene opptatt fra fredag til Lørdag ;)

Glad jeg bestilte i god tid for mange uker siden :)

Fekk bestilt ei hytte frå fredag til lørdag. Men den er veldig lita og uten vann. Men har no kjøleskap då :wink:

Skrevet
Ser no ut som det blir sol og delvis skyet vær. Men temperaturen var noe lav syns eg. 9 grader :( Her er det 18 grader i skyggen og nesten 30 i sola.

Er du værgud kankje? :P

Været på nettet endrer seg uansett før den tid :)

Skrevet
Ser no ut som det blir sol og delvis skyet vær. Men temperaturen var noe lav syns eg. 9 grader :( Her er det 18 grader i skyggen og nesten 30 i sola.

Er du værgud kankje? :P

Været på nettet endrer seg uansett før den tid :)

Hehe. Yr.no gir en pekepinn på at det blir litt bra veir forhåpentligvis. Håper på at temperaturen blir oppimot 15 grader. Under 10 er jo vinter :?

Skrevet

Fekk bestilt ei hytte frå fredag til lørdag. Men den er veldig lita og uten vann. Men har no kjøleskap då :wink:

Samme som jeg og kameraten jeg har med har bestilt. Billg og bra :P Utifra som vi diskuterte litt lengre opp her så begynner vi nok sånn smålig camping "internt" på fredagen ;) Blir det ikke fint vær og grillings blir det værtfall pils :D

Skrevet

Ser ut som det er flere som har bestilt sånn liten hytte som jeg og samboern har booka. Så det blir nok en del Bimmere på campen :) Vi blir hele helgen og er klar for pilsing å evt bålbrenning ved sjøen fredags kveld :)

Skrevet
Ser ut som det er flere som har bestilt sånn liten hytte som jeg og samboern har booka. Så det blir nok en del Bimmere på campen :) Vi blir hele helgen og er klar for pilsing å evt bålbrenning ved sjøen fredags kveld :)

Spennende, ja vi får bare prøve samle oss så godt i kan der. Gleder oss SKIKKELIG nå.. 12V kjøleboks ble kjøpt inn fredag så pilsen er ferdig kald når vi entrer campingen, polering ble gjort i dag så er ganske klar :drink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...