larsi911 Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 hel bmw 520 e34 selges i deler . bilen er grønn hele fangere med alle lister uten noen sprekker. grøft lys fire orginale alu felger med nesten nye sommer dekk panser utn bulker 4 hele dører hel motor. det var bare noe. hele bilen skal selges i deler. så si hva du vil ha på pm eller send mail laopland@hotmail.com
dr.felix Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 hvilken årsmodel er det? mulig jeg er intressert i driverk (svinghjul, komplett clutch, girboks og mellomaksel. +motorhjerne og lmm. hvis dette kommer fra en 92' utgave og du gir meg en god pris på det (kan godt være med å skru selv) så er du nok kvitt det bor selv i mosvik, så blir ikke lange veien for å hente det.
larsi911 Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Skrevet Mars 2, 2010 dette er en 92model. jeg har ikke sjekket opp va komplet motor ligger i pris jeg men. gi meg et bud. dempere bak eller fram da? fram tror jeg passer, men bak er jeg usikker
berttheman Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 Er fremme jeg trenger. Hvordan kan man finne ut 100% om de passer da?
dr.felix Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 Er fremme jeg trenger. Hvordan kan man finne ut 100% om de passer da? de passer om hverandre.
olivers Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 Hei, hvis bilen er fra etter 09/1992 er jeg interessert i motorstyremodulen! Den må være av type siemens. Pris?
larsi911 Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 nei, desverre jeg har bare sånn non slip sperre trur jeg det heter. kan hende ja tar feil nå men jeg tror det.
larsi911 Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 hva slags grønnfarge snakker vi om? det er en helt vanlig grønn farge, ikke metalik. jeg har ikke navnet på fargen , det står bare sonderlack i motorrommet.
larsi911 Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 golvmatter ?? pris ? ja, det er gulvmatter det ligger noen i stoff under så er det noen i plast/gummi oppå gi bud?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå