doffa Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 Fikk byttet til meg en 89 E30 325coupe mot er m3 chassi jeg hadde ståendes på lur Planer: Fjerne den lille rusten som er der. ny lakk på hele bilen innvendig og utvendig. nye lister i sortmatt. ny gir kasse da dette er bil med automat gir:) Bilder:
Lapin Kulta Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 Grattis med ny bil! Slett ikke noe dumt utgangspunkt det der. Skal du omlakkere i annen farge?
doffa Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 takk for det lapin. faktisk fra bergen denne bilen. laksevåg for og vær pinlig nøyaktig. Blir nok samme fargen. var tøff den fargen der. er liksom ikke en farge man støter på kvar dag. blir vel nokke turbo konvertering etterkvart eller jeg hiver på samme oppsett med kompressor som er på andre e30`en min:).
Lapin Kulta Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 takk for det lapin. faktisk fra bergen denne bilen. laksevåg for og vær pinlig nøyaktig. Blir nok samme fargen. var tøff den fargen der. er liksom ikke en farge man støter på kvar dag. blir vel nokke turbo konvertering etterkvart eller jeg hiver på samme oppsett med kompressor som er på andre e30`en min:). Det blir bra! E30 med pustehjelp er rått! Legg ut rikelig med bilder og info underveis!
doffa Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 Blir en haug med bilder etterkvart. Begynner på demont av intriør på onsdag.
Kristian Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 hva skal du me 2stk e30'er med overladding da doffa??
maartn Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 Bygger du om min bil til manuell samtidig doffa? Så ut som en pen E30 det her, fin farge!
doffa Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 hva skal du me 2stk e30'er med overladding da doffa?? kjekkt med pøwer..
doffa Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 Bygger du om min bil til manuell samtidig doffa? Så ut som en pen E30 det her, fin farge! jeg får se hva og hvor mye styr det er å få det til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå