renoelv Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 Hei Jeg står ikveld og skal skifte hovedtermostat + AGR termostat på min E61, 525tda 2004. Men har stoppet opp da det kan se ut som om avgasskjøler "for automatgeat" først må bort, se del nr 1 her http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /26085.gif Er det noen der ute som har skiftet termostaten uten å demontere denne avgasskjøleren? Er redd for å løsne denne da jeg mangler pakninger mot manifold mm. mvh Reno
en325ic Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 er ikke pakinger mellom manifoil og agr bare peis på..
renoelv Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 Mener du mellom denne avgasskjøleren av stål og manifold? Det er her jeg er usikker samt i rørkoblingene i andre enden av denne boksen som går med stålrør inn mot innsug..
en325ic Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 når du har løsna slangeklemma ved innsug så er denne laus ingen pakning der. og to stk torx skruer til manifoil ingen pakninger der. ja mener avgasskjøleren..
renoelv Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 Takk for tipset Brigader Er det noen som vet om det er mulig å skifte termostaten uten å løsne denne avgasskjøleren?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå